Bahar-14 minipanda Heycanlandırmak istemem bende ama benimde erken gebelik testim böyle çıkmıştı.Regl dönemine 2 gün kala tan testi verdim orda kesinleşmişti.Biraz bekleyip kan var istersen en garantisi.
minnosbirkiz minipanda var gibi bende gördüm 🥰 bi kaç güne tekrarlayın isterseniz daha net çıkar, herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻🌸
Aks_ Kaç gün geçti gününüz , kan testi yapın var gibi ama umutlanmayın bazen çıkabiliyor. Kan testinte kesin çıkar. İnşallah hayırlı haberler alırsınız
moom222 minipanda cnm unutlandirmak istemiyorum ilk bakışta var GB o yüzden geçince bidaha yapsan mi dedim kendimce
Mor_papatya_ minipanda https://ibb.co/1R1k8vJ Siyah beyaz yapınca gözüküyo ikinci çizgi kzuum hayırlı olsun 🥰
Mor_papatya_ minipanda Sanmıyorum ya kuzum bende oğlumda 5 gün yada 5 gün regl önce böyle öğrenmiştim yaniltmaz bence.hem kan ver en iyi sonuç içinde kalmaz 🌸🙏🏼
XEmosumX minipanda bende sabah 8 de yaptim ilk 10 dakikada yoktu aksam 8 de isten eve geldim tekrar baktim cizgi belirmis sizinki gibi sizinki hemen mi cıktı comfort day benim gebelik testim kuruma cizgisi oluyor mu onlarda acaba