Bugün sancım var diye acile gittim. Nst çekildi sancı çıkmadı. Ultrasonda bebeğin kilosu 3.300 gr çıktı. Doktor iyi kötü bir şey demedi. Biraz göbeği şiş dedi. Kilosu sanki fazla gibi geldi bana. Cuma günü doktoruma gidecem bakalım ne diyecek. Zaten sezaryene karar verdim ama doğana kadar çok mu olur kilosu 🥺