Anneoluyorummmm 31+1 günlük hamileyim göbeğmi alıcam normaldede alırım tüy sevmiyorum😁 şimdi herkes alma coğalır dicek diye söylüyorum bu haftalarda varmı kullanan karnına bebeğe bişey olmaz ama sesinden etkilenir mi sizce ?
Lulikli Anneoluyorummmm niye etkilensin ki canım sokağa çıkıyoruz ne gürültüler ne sesler duyuyoruz bebek de öyle 😅 kesenin içinde zaten allahın izniyle bir şey olmaz etkilenmez sesten 😅 Ha saçları çıktıysa ula saçlar mı gidiyor diye düşünebilir ama 😂😂