Lgel doğru mu bilemiyorum ama ilk gebeliğim kızım olacak gerçekten çok çok çok zor geçiyor. 34. Haftama geldim şimdi de kolestaz kaşıntıları başladı. İlk ve son olacak daha da çocuk mocuk yapmam dedirtecek kadar zorlu geçti bu zamana kadarki süreç. Sağlıkla kucağıma alayım, baska bir şey istemiyorum