Merhabalar, ben bugün femaranın 4. Günündeyim 4 mm olan yumurtam bugün ki kontrolümde 7mm olduğunu öğrendim. İlacı doktorum pazartesiye kadar uzattı sizce yavaş mı büyüyor? Pazartesiye kadar 24-25 mm olması gerekiyormuş. 4 günde bu kadar az büyüdüyse pazartesiye o büyüklüğe ulaşır mı bilemedim aranız da böyle olan var mıdır ?