Bukiiiiiiii canım benimde ilk aylarımda diş eylerim şişmiş ve kanıyordu yemek bile yiyemez hale gelmiştim zonkluyordu sürekli gitmediğim dişçi kliniği kalmamıştı asla müdahale etmediler, yalvarmıştım kendi doktorumda sabretmemi söylemişti hep çoook zor bir dönemdi hatırlamak bile istemiyorum, karanfil yağı sürüp uyuştururdum, tuzlu su karbonat gargara yapardım, birde paradontax diş eti macunu ile yumusak uçlu diş fırcası aldırmıştı en son gittiğim bir özel doktor