Ben bugün değerimi öğrendim adet geçirmem 2 gün olmuştu ve değerim 74 çıktı hamileyim ama doktor ümitlendirmek istemedi (düşük, kimyasal gebelik vb.) tekrar bakılması ve takip edilmesi lazım dedi. 1 hafta sonra tekrar bakılacak… Sizce iyi bir değer mi?