Hilalokyc Benimle aynı gün olan var mı arkadaşlar , 12. Haftada doktora gidicem cinsiyet belli olur mu?
mercimegin_annesiii Ekilemradahuc canım 14 haftada belli oluyor mu bende gidicem 14+3 gibi ama belli olur mu kestiremedim yazarmışım yarın bende ona göre gideyim ☺️
Ekilemradahuc mercimegin_annesiii merhaba biz bugun cinsiyet öğrenmeye gittk doktorumuz kıza benziyo dedi ama hala küçük olduğunu da söyledi bir hafta sonra tekrar çağırdı bilginiz olsun sizde gidicekseniz eğer🥰
mercimegin_annesiii Ekilemradahuc yaaa hadi hayırlısı olsun canım bende gideyim o zaman yoksa 1 ay sonraya kalacak benim cinsiyet ☺️ Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Ekilemradahuc mercimegin_annesiii aminn inşallah teşekkür ederim Rabbim sizinde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin♥️
Ekilemradahuc Sevgi0478 evet öğrendim kız dediler ama haftaya tekrar gel bidaha bakalım belli olmayabilir de dedi🥰bende baktım banada kız gibi geldi bacak arasında çıkıntısı yoktu çok bekli oluyodu
Sevgi0478 Ata erkil bir toplumda büyüdüm ve hep kız tarafı oldum Rabbım gönlünden ne geciyorsa sağlıkla kucağına almanı nasip etsin .Benim minnoşumun cinsiyeti belli değil kızdan yanayım sağlıkla gelsin önce İnşallah hepimizinki