Aysenur5 canım hıc üzülme aynı şeyleri atlattım bende çok korktum çok üzüldüm ama hep iyi düşündüm bol dua ettim. Başta benimkine de beslenme talebi hiç yok dedi Dr sonra enfeksiyona bağladı antibiyotik tedavisine cevap verdikçe beslenmeye başladı sonrada emmeye. Dualarım sizinle ins sizde en kısa zamanda yavrunuza kavuşursunuz🤲🌸 orda da çok güzel bakıyorlar emin ellerdeler çok şükür 🤲 ins en kısa zamanda da kucağında evinde olur canım ☘️