sedo112 bende devlet hastanesinde doğum yapmayı dusunuyorum bir aksilik olmazsa şuan normal doğum görünüyor o kasılma anında ve açılmayı beklerken ki sürede tek başıma olmak biraz düşündürüyor. Canim sen eşini yanina istesen alırlar miydi mesela gelsin eşim desen