Kızlar ikili tarama teati yaptıran var mı zorunlumu dün doktora gittim yaptirmami önerdi down sendorumu falan bakılıyor ama ultrasonda gördüğüm kadarıyla gayet güzel sorun yok dedi asistani gebeliği sonlandiracaksaniz down sendormu diye onun için baktiriyor insanlar dedim ben aldirmicam oyleysede eğer sadece ona bakiliyoraa bakılan şeylerde tedavi edilebilecek bir durum var mı dedim yok dediler o zaman kalsin istemiyorum dedim merake ettim sizler neler yaptınız