Ebrsvsclk Çok değil, yalnızca iki şık arasından en hoşunuza giden isim için değerli fikirlerinizi beklerim 🤗
Ozge Ebrsvsclk 2021de en çok konuşan 2. isim alpaslan olduğu için ben yavuz diyorum. Yoksa alpaslan da güzel🥰
Aselinkooo Alparslanı bende çok istiyodum ama herkes O ismi koydu eşimde istemedi seçeneklerden çıkardık. Yavuz mu Alparslan mı. Alparslan 👍🏻
MeyraRana Ebrsvsclk bizde Alparslan koycaz eşim öyle istedi bende Karan koymak istiyordum bidahakine artık 🤣🤣