Limonsuu Bugün ki kontrolüm de doktor şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi bu hafta da yaptıranlar varmı ? Çok gerekli mi aşırı kararsız kaldım
mucizegebelik6 Limonsuu canım ben 25. Hafta yaptırdım yüksek çıkınca 28+5 de bidaha yaptırdım suan 29 haftalığım iki gün önce yaptırdım bence yaptır aklında şüphe kalmasın en azından
AysunUgur Bence doktor yaptır dediyse yaptır canım, ben 26 haftada yaptırdım. Yükleme mi tarama mı olacak? Benim olduğum yerde seçme şansın yok zorunlu, yani gebelik şekerin varsa ve farkına varılmazsa tehlikeli bir durum teşkil edebilir
AysunUgur sedroj canım genelde ilki şeker taraması oluyor, eğer o yüksek çıkarsa ikinciye şeker yüklemesi yapıyorlar, kesin sonuç için
Esra-66 Kesinlikle yaptir bunun bebege hic bir zarari yok hatta faydasi var eger sekerin varsa ve bunun bilmiyorsan daha cok zarar verirsin bebegine Benimde sekerim cikti ve Insulin ile dengelemeye cabaliyoruz iyikide yaptirmisim
Suzanne Normalde 24-28 haftalarda yapılıyor demek ki bebeğiniz kilolu ya da suyunuz fazla ki yaptırmanızı söylüyor burda ki kimse doktorunuzdan iyi bilemez olası riskleri önlemek için testinizi yaptırın