Şansıma asistan doktor erkek çıktı ve kendinin erkek olması yetmio gibi yanında 2 de stajer 6+3 olduğum için alttan muaynede görebiliriz dedi bende bebeğimi merak ettiğim için baktırdım insan bi örtü bişi verir vermedi nasıl utandım yaaa kendimi günah işlemiş gibi hissediyorum tuhaf bir his oluştu dinde doktor caiz ama stajer felan oy oy bu histen nasıl arıncam o görüntüyü unutcam bilmiyorum