2300 dedi bi tik az geldi 2 haftada sadece 300 gr almış sizin bebisler ne durumda Takmıyorum az veya çok diye sağlığı yerinde olsun ben büyütürüm bebisimi ☺️😍 sadece merak ettim minnos bi bebis olcak galiba doktorumuz da hersey yolunda dedi sağlıcakla gelsin minislerimiz 🙏🥰