Esenkaplan sedroj benim sabah 90 95 arasi tokluk eskiden yersem yuksek cikardi simdi yememem gereken şeyleri yesemde dusuk çıkıyor 116 falan çıkıyor anlamadim nasılsın dustu 29.haftadayim sizin
sedroj Esenkaplan sabah 65 tokluk da 87 çıktı. Acaba yanlış mı ölçtü diyorum 1 haftadır diyetteyim şeker içeren hiç bir şey tüketmedim 26. haftamdayım
Gizmo90 sedroj makinanız hatalı olabilir. Hastanede açlık baktırıp hemen ardından cihazınız ile ölçün karşılaştırın
sedroj Esenkaplan benim 75 mg şeker yüklemesinde açlık 80 1.tokluk 184 çıktı. Doktor meyve ve hamur işi tüketmemekte fayda var dedi ben de 1 hafta boyunca uyguladım bu sabah bu şekilde çıkmış anlamadım. Bi hastanede de baktırayım en iyisi