nuryondem Deniz97 bebişi 6+2 de gördüm ve kalp atışını duydum şuan 7 haftalığız aşırı mide bulantısı ve uyku var🥱
Aselinannesi51 Deniz97 ikinci gebelik plansızdı süpriz oldu 6+2 de kese var ama bebek görünmedi boş gebelik aklımı karıştırıyor
Eses4_ 5.hafta keseyi gördüm haftaya kısmetse kalp atışı ve bebek için gidicem . Bolca halsizlik ve uyku halim var ☺️
ozlemyldrmm Eses4_ benimde aynı şekilde 6. Hafta 5. Günüm kafamı zor tutuyorum akşamları erkenden uyuyorum bulantılarım başladı ☺️
12mommy Eses4_ ilk üç ay benim uyuyarak gecti 2 . trimestarda cidden balayi diyorlar ya doğru harika uykum olmadan gecti 3. trimestardayim ve uyku geri döndü 🥺😂 size başarılar bu tatlı döngüde
Sdatmr safiyeulas_ Umarımmm hamilesindir 🙏🏼 Benim de 9 gün vardı dehşet göğüs ağrısı şüphe uyandırdı üç tane test yaptım üçüde silik çıktı kan verdim hcg 57 idi erken öğrendik bayaa Senin de olabilir en iyisi kan vermek
Shr1999 safiyeulas_ bazen testler bozuk olabiliyor en güzeli adetin geçince 3 5 gun sonra kan tahlili en garantisi
Eliferimm Keseyi geçen hafta perşembe günü 5 haftalıkken gördüm yarın 6. Haftaya giriyoruz bebeği görmeye gideceğim inşallah içinde bebiş de vardır buarada benim tüp bebek şimdiden bolca uyku ve halsizlik var 👶🥰
Cigdembiyik Aselinannesi51 benımde ılk başta kesem vardı ama içi boştu merak etme ılerkı haftalarda kesenin ıcını doluyo biz suan 10 haftalığız 😌
Cananyildiz Aselinannesi51 merak etme canim yeni oluşuyor bende yarin 6 oluyorum bugün gittim bebek yeni oluşmaya başlamış varla yok arası doktor hic bir sorun yok dedi oluşuyor dedi doktorlar anlıyor zaten keseden bide yolk kesesi mi ne varmış
safiyeulas_ Sdatmr Az once sağlık ocağına gittim pazartesi gunu icin kan randevusu yazdı kasıklarımda ağrı aşırı uyku migde bulantisi hafif baş dönemem oluyor tek göğsümde şişme ve ağrı var
SedaHira19 yenianneaday geç döllenme yada geç yumurtlama olduğu için canım. Benimde 8 haftalik son adet tarihime göre ama doktor 7 dedi büyük ihtimalle geç oluşan bir gebelik dedi. Sorun olmuyor. İlk hamileligimdede öyle olmuştu ama kızım doğduğunda maşallahı vardı 😇
Bebetooo1 safiyeulas_ Deniz97 bugün öğrendim kan verdim hemen beta HCG 1287 05 çıktı sizce kaç haftalık kizlar
Apakay zeyneperdem2 bende şuan 6. Haftanın içindeyim 3 gündür hafif kanamam oluyor sizce normalmi sizde oluyormu
Zeeynepp zeyneperdem2 zaten kalp atışları belirsiz ve düzensiz attığı için daha net olması adına öyle demiştir
Sevdenur97 zeyneperdem2 Bende 6+4 kalp atisi henuz cikmadi haftaya gidicem gayet normal bir durum boyle durumda olan arkadaslar endise etmesin gec döllenme den de oluyomus
Sdatmr Yarın Randevum var zamaaaan aslaa geçmiyoor 5 hafta olduk Bebeği görme ihtimalim var mı kızlar erken gören var mı ?
minnosanneyim Sdatmr 5+5 ken üstten göremedi ama vajinal olarak göründü kalp atışını ve bebeği gördük çok küçük olduğu için üstten görünmüyor ama kişiden kişiye de değişebilir belki yanıltmak istemem☺️
Furkam16 Sdatmr safiyeulas_ ben adetimden beş gün sonra yaptım bendede biri silik çıktı belli belirsiz 6+4 hamileyim oglumda da böyle olmuştu hayırlısı hakkınızda gönlünüzce olsun😊