Kızlar 8 ay önce Bi düşük yapmıştım 12 haftalıkken.. Tekrar hamile kaldım şuan 15. haftadayım dün akşam aniden kanamam başladı hemde öyle böyle değil resmen kan boşaldı. Bebeğimin kalp atışları varmış çok şükür iyiymiş. Ama çok riskli Bi durumdaymışım doktor elimizden geleni yapacağız dedi ama çok korkuyorum şuan biraz kesildi gibi ama devamı gelirde bebeğime bişey olursa :( varmı aynı durumda olan bunları yaşamış olan, 12.haftama kadar progestan kullandım kanama alanım olduğu için sonra doktorum geçti dedi bıraktırdı ilacı, şimdi de böyle oldu işte çok korkuyorum