Merhaba arkadaşlar bebeğimin böbrek genişlemesi vardı doktorum baktı perinatolog baksın dedi bide oda erken doğum olur 32 haftamdayım 34 35 te alırız ameliyat olabilir dedi yada yandan delik açıp idrar boşalacak bi süre siz pansuman yapabilirsiniz dedi bebek yoğun bakımdada yatabilir dedi ememezse hiç küçük bide sarılık olursa felan diye korkuyorum sizce biraz daha beklemeli miyim çok kararsız kaldım😔