Kızlar 37+5 olduk bugün doktora gittim nts bakıldı sezeryan için gün vermedi doktorum daha erken dedi haftaya çatı bakalım ona göre karar verelim dedi bu gidişle normal yaptırcak bana galiba 🤣 siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sezeryan isteyen ben neden çatı bakılsın anlamadım gerçi bende ısrar etmiyorum doktorum iyisini bilir diyerek