Birminiksusamtanesii Son haftanızda bu şekilde olup ne zaman doğum yaptınız nişanım 2 gündür parça parça gelmeye devam ediyor bugün muaynede 2 parmak açıklık çıktı ama düzenli sancım yok bu şekilde olan varsa ne kadar süre sonra doğumu oldu
Merveonay Birminiksusamtanesii nişan günlerce sürmez canım bir terslik olmasın benim bildiğim leke şeklinde veya jel gibi kanlı Yada kahve rengi gelir biter öyle parça parça 2 gün boyunca doktoruna bilgi ver bence acilen
derya-01 Birminiksusamtanesii benimde 4 cm aciklik vardi nisanda geldi sancim da duzenli olmadigi icin hemen yatis yapip suni sanci ile dogum yaptim
Sdkl Birminiksusamtanesii benim çatı çok müsait değil bebek iri diye 40 bitince başlatırım demişti. Senin çatın müsait heralde o yüzden mi bekletecek acaba 🙄 yarın muayenem var doğumu başlatalım dese neye karar vereceğimi bilmiyorum
Birminiksusamtanesii Aselinkooo beklemediler yani sizde bana 41e kadar bekleyeceğini söyledi herşey yolunda suyu berrak gözüküyor dedi gelmezse suniyle başlatacakmış artık
Aselinkooo Birminiksusamtanesii evet beklenmedi ben zaten hastanedeydim suyum, sınırdaydı diye kontrol amaçlı kalıyordum nişan gelip açıklık başlayınca suni teklif etti bende kabul ettim.
Birminiksusamtanesii Aselinkooo sizin durum daha farklıymış benim suyu yeterli bir sorunda gözükmüyor o yüzden 41 beklemek istiyorlar anlaşılan
Aselinkooo Birminiksusamtanesii suyu yeterliyse sorun görmediysr beklenir evet inşallah bu bekleme sürecinde kendiliğinden sancınız gelir sağlıkla gelsin😍
Umran171117 Bnde simdi hastaneden geldim catiya bakti funden beri az kahve geliyordu simdi daha cok geldi muayeneden sonra adet sonu gibi 1 parmak aciklik var dedi
derya-01 Umran171117 bende sancim oldugunda doktora gittim nisan da daha gelmemisti doktora gittim 1 cm aciklik aksama kadar sanci vardi en son gece 5 e yakin nisan geldi hemen doktor a gittim 4 cm olmustu aciklik zaten yatis yapildi suni sanci verildi ve 10 48 de oglumu kucugima aldim