Duygu-asel2405 Kızlar merhaba 11 haftalık hamileyim tansiyonum 13-9 ama gebelik tansiyonu degil dedi doktor gebelik tansiyonu 20. Hafta da çıkıyomuş çünkü benim gibi gebelikte normal tansiyon çıkan var mı?
Karairem001 Duygu-asel2405 benim 33 hastalıktan çıktı 34 hastalıktan dogum yaptım kötü düşünme onun için ilaçlar veriyorlar canım alfamed veya farklı
Karairem001 Duygu-asel2405 ilacın bi sıkıntısı olmadı fakat tabiki yüksek tansiyon hem senin için hemde bebek için iyi değil doktoruna danış kardiyoloji ye yönlendirir zaten canım
rabiaboraacar Haftamda çıktı direk ilaca başlamıştık. Coraspin ve alfamet kullandım. Şuan 31+5 günlüğüz ve tansiyonum 15/10, 16/9 çıkıyor. Günde 3 tane alfamete başladık. Direk zeynep kamile gittik. Yatış yapılması gerektiği söylendi. Bence aksatmadan Zeynep kamile gidip takibinizi yaptırın.
rabiaboraacar Duygu-asel2405 istanbulda Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi