Merhaba hamişler bende Erzincandayım 35 haftalık olduk neon a da gittim devlete de, halen nerede doğum yapacağıma karar veremedim bende Neon da Özgür beye gittim muayene ücreti aynı Doğum ücreti de sezeryan veya normal doğum 2700 artı epiduralli doğum yapmak istersen 1000 TL olmak üzere 3700 lira oluyor denildi. Kaldığın ekstra her gece için 250 TL yatış parası ekleniyor. Devlet hakkında hiç bilgim yok doktorlar doğuma girmiyormuş sanırım ama paşa bey ve ümit hanıma gittim muayene süreci ile ilgili bi sorun yaşamadım.