HtceTurkmen Hanımlar merhaba . 21.haftamdayım detaylı ultrasonumda bebeğimin kordonunda 2 atardamar 1 toplardamar olması gerekirken ikisinden de 1tane olduğu ortaya çıktı . Doktorlar çok büyük birşey olmayacağını söylüyorlar ama ihtimaller var yine 😔😔böyle bi durum yaşayan Var mi aranızda 😒😔😔
Esmagnc Canım bendede öyle hiç bir sorunumuz yok şükür.Hiç canını sıkma kesinlikle olabiliyormuş.38+4 olduk kilomuz falan haftayla hep uyumluydu.Beslenmene olması gerektiği gibi dikkat et ve kafanı takma canım 😇