tospikaskim minik22 hadi ya olsun sağlık için işte canım sağlık olsun bebeğin dünyaya geldin belki o şeker de gider. Sıkma o kadar canını ne kadar kilolu olup da hamile kalan kişileri tanıyorum
Meri3220 Gzmpyrz evet yapılıyor canım benim heryer mi yapıyor tam net bilmiyorum ama genel olarak yapılır
Unlukacar tospikaskim kesinlikle canım zaten yüklenen şekerin çocuğu şeker hastası yapıyor diyen zihniyetler var bilmiyorlar ki çok daha fazlasını tüketiyoruz ve gebelik şekerimiz olursa daha sağlıklı ve dengeli beslenip güzel bi gebelik geçirilir
gbyalcin tospikaskim oh noooo olmaz öyle, akşam yemeğinden sonra sadece bi tane ara öğün o da dokuz buçukta sonra bişey yemiyodum 😂 o yüzden erken uyuyodum
tospikaskim gbyalcin ay valla evet en iyisi erken uyumak yoksa eşimle oturunca genelde hep yiyoruz akşamları yaaa 😞
gbyalcin tospikaskim ben de öyleydim gece daha çok acıkırdım bi de eşim de ben de çok severiz yemeyi. Eşim 100 kg oldu o diyete başladı sonra bikaç ay sonra bende gebelik şekeri çıktı şimdi evde hep diyet yemek var
tospikaskim gbyalcin ay umarım bizde öyle olmayız yani şeker çıkmaz inşallah 😞 tetanoz korkumu atlattım inşallah bunu da atlatırım güzel sonuçla