Merveonay bircicekannesii bu sudokrem başka bir kremi egzama için falan bebek için kullanacaksanız mutlaka bebek bakım kremi yazmalı
Deletedmom623737 bircicekannesii Nappy rash pişik kremi dmeek bende ordan aldım o yüzden pek şey yapmadım ya trenyol yorumları da iyi Alanlar pişiğe iyi geliyor yazmış pişik için aldık zaten
bircicekannesii Kızlar lolonstan indirimden aldım bugün geldi ama üzerinde niye böyle yazıyor ki alan var mı hiç
bircicekannesii Genelde ben Bebek Bakım Kremi diye yazanları gördüm de ağzını hiç açmadım fikri olan varsa yolluycam geri yani
bircicekannesii Deletedmom623737 Evet üzerindeki yazıları Türkçe çevirdim ama yinede tereddüt ettim ne yalan söyleyeyim başka sitelerde de gördüm üzeri böyle yazan hiç görmediğim için Siz bunun aynısını mı kullanıyorsunuz bide bu siteden mi aldınız acaba
Deletedmom623737 bircicekannesii Evet o siteden aldım o siteden çok alışveriş yapıyorm Trenyol yorumlarına baya baktım herkes pişiğe çok iyi geldiğini anında kestiğini felan yazmış bence bu daha güzel hem pişik hem egzama güneş yanıklarına da iyi geliyormuş
bircicekannesii Deletedmom623737 Sizde daha bebeğinize kullanmadınız heralde ama arada kaldım değişmesem o zaman evet Trendyol yorumları iyi ama fotoğraflı yorumlara baktığımda üzerleri böyle yazmıyor ya neyse dursun bakalım ya 60 tl gibi fiyata geldi zaten indirimle de 🤷🏻♀️
Deletedmom623737 bircicekannesii Evet trenyol fiyatı daha pahalı kullanıcı yorumlarını görmeseydim iade ederdim de bende fiyatı çok uyguna geldi kalsın bence işimize yarar 🥰
bircicekannesii Deletedmom623737 An itibariyle vazgeçtim o zaman teşekkür ederim umarım memnun kalırız 😌🥰