Asyaaa35 tunazubeydee özele gidiyorum sadece glikoz icecegini alırken 30tl ödedim kan alımı için hicbi ücret ödemedim
Nevruzece tunazubeydee bende devlette randevu bulamıyordum bir kere sağlık ocağına gittim oda günün geldiğin de seni arayacagım şeker yüklemesi yapacağız dedi bence bi git baktır
Nevruzece Neden test devlette yaşam sağlık ocağında yaptırmıyosun bende özele kontrole gidiyorum doktorum bütün tahlillerimi devlette yaptır dedi