Kbrkrt olsun canım sen şansını dene gene de ben çalışıyorum ders vaktim oldukça 1 kızım var 5 yaşında 31 haftalık da hamileyim benim de doğum Nisan’da inşalla. Bebekten sonra da tekrar yaparım diye düşünüyorum. Sınav temmuzun sonunda inşallah girebilirsin canım. Başvurular daha başlamadı.