Merve_alp12 Merhaba dün sezaryen ile bebeğime kavuştm ama henüz sütüm gelmedi gelene kadar bebeğimin sarılık olmaması için mama takviyesi yapacağız hangi mamaları kullandınız lütfen yardımcı olur musunuz
G_M_Z Merve_alp12 ben de cumartesi sabahı sezaryen olacağım inşallah tek endişem sütümün gelip gelmeyeceği. Ben çevremde doğum yapanlarla konuştum fikir aldım e bebekte de satılan Hipp marka mamayı önerdiler canım. Ben de bu mamadan alacağım inşallah
sedaa_aa Merve_alp12 doktor önerisi üzerine hipp combiotic kullandım gaz yapmıyor şeker oranı az fos kilo yapmıyor. Sıcak kompres yaparsanız sütünüz daha çabuk inecektir. Süt çaylarından da tüketebilirsinis
cahillesohbetikestim Merve_alp12 sma kullanıyoruz şuan humana da kullandım sayılır ikisi de gaz yapmadı güzel içiyor 12 günlüğüz şuan hem süt hem mama olarak devam ediyoruz şimdilik hipp istemiştim ama gaz yaptığını söylediler
Embu Merve_alp12 ben 1 hafta oldu canım. Dogum yapalı sütüm cok az geliyo hipp kullanıyorum sarılık olmadı şükür
G_M_Z Merve_alp12 ne demek rica ederim 🥰 1 numarası yenidoğan için uygun bu arada canım hipp combiotic 1 şeklinde geçiyor
Merve_alp12 G_M_Z ya çok teşekkür ediyorum🙏 Bugün taburcu olacağız sıcak duş sonrası sütümün geleceğini söyledi doktor, sizin doktorunuz da muhtemelen söyleyecektir ama yine de söyleyeym. Aklınızda bulunsun stres yapmayın 2 3 güncük mama ile idare edeceğiz🙏🤗
G_M_Z Merve_alp12 yaa ben de çok teşekkür ederim 🥰 sağolun paylaştığınız için 🥰🥰 sağlıkla büyüsün yavrunuz inşallah 🥰 hayırlı olsun🥰🥰
Bora5832 Anne çayı gerçekten güzel süt yapıyor hem emzirip hem sağmak da sütü artırıyor mama olarak da sma kullanıyoruz