melekkizim_00 molfix 1 numara hediye gelmişti baya büyüktü sleepyden yani o an kullanamadım 1 aylıkken falan anca kullandım ama benim bebeğim erken doğdu 10 günlükken 3 kilo falandık. Sleepy küçük oluyo 1 numarası çok kullanamazsn az al memnun kalırsan 2 numarayı cok alırsn. Ben hep sleepy kullandım değiştirmedim, ama bu ara çok lastik izi yapmaya başladı değiştirmeyi düşünüyorum.