Melegimcanimkizim ilk 2 hafta sadece emzirdim, tahinli süt, humana çayı, rezene çayı ve bolbol su içiyorum ama yine de bebeğimi tam olarak doyuracak kadar sütüm gelmiyor, son 10 gundurde emzirdikten sonra gunde 2 3 kere doymadığı zamanlar 30 40 ml mama veriyorum. Mama vermek istemiyordum ama aç olunca kucağım da sürekli memede kalmak istiyor, yeterince süt olmadığı için de sinirlenip ağlıyor. Öncelikle sağlıklı olsunlar da ama İnşallah bol bol sütümüz olurda emziririz