Herkese merhabaaa 😊 son zamanlarda bende doğuramıyorum diyip doğuranlardanım 😂neyse hikayemize başlayalım uzun olucak ilk defa yazdığım için detaylı anlatmak istedim kusura bakmayın 🙂 2. Doğumum ilk doğumumda normal doğumdu ilkinde kendi sancım gelmemişti suni sancı ile oldu 🙃 27 ocakta öğlen 3 3 buçuk gibi tuvalete girdiğimde nişanım gelmişti ama 2 gün önce doktor çatı muayenesi yaptığı için lekelenme gibi düşündüm aldırış etmedim son zamanlarda hep oluyor diye ama bu daha yoğun ve çok gelmişti sancı hissetmiyordum o saatlerde sadece son zamanlarda yalancı sancılarım hep oluyordu neyse akşama doğru hafiften ağrılarım olmuştu akşam 8 gibi sürekli bebek toplanıyordu karnım taş gibi oluyordu sürekli ama eskiden olduğu için yine önemsemedim yani ağrılar oluyor ama beni rahatsız etmiyordu geceye doğru 10 11 gibi 10 Dakika bir bebek toplanıyor yine hala şiddetli değil diye hastaneye gitmek istemedim daha sonra eşim ne olur ne olmaz gidelim diye ısrar edince tamam gidelim birşey yoksa geri geliriz dedim ama ben doğum yaparım niyetiyle hiç gitmemiştim hastaneye gittik ebe alttan muayene etti 1 2 cm açıklık var dedi nst ye bağladı o zamanlar kasılmalar hissediyorum ama karşılayabiliyorum nst de sancımın 100 lerde görünce şok oldum ve 6 dakika da bir sancı geliyordu ebe sancınız var evet doktorunuza atıyorum dedi doktorum yatış verdi tabi ben kendimi hazır hissetmediğimden eve gidip gelebilir miyiz duş alıp geri gelmek istedim ve evdeki oğluma sarılıp öpüp öyle gitmek istedim gidebilirsiniz ama hemen gelin 2. Doğumlar çok hızlı ilerliyor dedi ebe saat gece 12 buçuk gibi eve gittik duşumu aldım tabi git gide sancım şiddetleniyor ama yinede zorlanmıyordum duş çok iyi gelmişti rahatlattı hatta hiç çıkmak istemedim daha sonra hazırlandım herşeyimi aldık ve annemi alıp hastaneye geçtik saat gece 3 yatışım yapıldı odama geçtim önlüğümü giydim artık yavaş yavaş sancım zorlamaya başlamıştı ebe alttan muayene etti açıklık aynı nst ye bağladı aynıydı sancılarım eğer böyle devam ederse 7 ye kadar muayene etmem daha dedi saat 4 oldu artık şiddetleniyor zorluyor saat 5 oldu artık sancı geldikçe zorlandım ve mide bulantısı titreme oldu istemsizce titriyordum ebe yine muayene etti ve rahim çok incelmiş çok güzel bir ilerleme dedi o yüzden miden bulanıyor dedi o an böyle bi soğuk soğuk terledim bayılıcak gibi hissettim ama sonra kendime geldim bir yandan tuvaletten çıkamıyorum artık sancım daha da zorluyor sürekli nişan gibi olan akıntı geliyor saat 6 oldu ve inanılmaz ağrılar yaşıyorum belimden giriyor karnıma doğru bağırıyorum bazen bağırmadan karşılamaya çalıştım sürekli nefes alıp verdim sancı girdikçe ve artık dayanılmaz olunca ebeyi çağırdı eşim tekrar alttan muayene etti 6 cm dedi çok şaşırdım çünkü ben 3 4 cm falan olmuştur diye düşünüyordum bir yandan sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ebe 1 saate doğurursun dedi ve doktorumu aradı gelmesi için artık çekilmiyordu eşim hep yanımda oldu masaj yaptı belime dua etti tuvalette bile bırakmadı hakkını ödeyemem 🥰 sabah 7 oldu eşim bilgi almak için ebeyle konuştuğunda 10
Dakikaya doğumhaneye alıyoruz dedi inanamadım çünkü hala uzun sürecek gibi hissediyorsunuz o an sonra beni doğumhaneye çıkardılar 07.18 de girdim doğuma artık inanılmaz ıkınma isteği geliyor dedim ebeye ıkınabilirsin dedi ama hala doktorum gelmemişti geliyor yolda dediler yetişicek mi diye de düşündüler sancılar artık nefesimi kesiyordu dinlenmeye bile zamanım yoktu ki doktorum geldi zaten hemen ilk ıkındım 2. Ikınmada çıkacak dedi doktorum 2. De ıkındım oğluşum 28 Ocak 07.28 de doğdu kesi attı doktorum 4 dikişim oldu son zamanlar zordu saat 5 ten sonra zorlandım ama doğduktan sonra inanın Kuş gibi oluyorsunuz bir rahatlama oluyor anlatamam bebeğimi bakımları için götürdüler benim dikişim atıldı vs kaldırdılar odama götürdüler ve gayet iyiydim doğumdan sonra şimdi 12 günlüğüz ve oğlumla bende iyiyiz evet sonlara doğru gerçekten dayanamadım ama doğum çok çabuk gerçekleşti sonradan bütün ağrılarınız gidiyor ilkinde suni sancıyla olduğu için çok korkmuştum ama bunda kendi sancım geldi şükür umarım sizinde kendi
Sancınızla kolay doğumlarınız olur Buda benim hikayem çok uzun oldu hakkınızı helal edin… 🥰