Blgn02 Meraba hanımlar bugün doktora gittim 7haftalik hamileyim ve ultrasona verdi ve sanki biraz fszlmi bastırdı ağrı hisstettim sizce bişey olmaz dimi sizede öyle durumlar oldumu Korkmalimiyim
Merveonay Blgn02 Korkma canım bişey olmaz 😂 bebek rahmin içinde artı 2 kesenin daha içinde ona ulaşana kadarr çok mümkün değil yani benim detaylıda oğlum dönmemişti inatla son çare ultrason ucuyla iyice bastırdı öyle döndü düşün sıkıntı yok evham yapma kendine ❤️
Htc_31 Blgn02 kalp atışını duydunuz mu canım bende 5 haftalık hamileyim ama henüz gitmedim doktora 7 hafta olmayı bekliyorum kalp atışını net duymak için inşallah
Gulsurmeli Blgn02 Bebeği o zamanlarda görmek zor olduğu için bastırmıştır birşey olacağını düşünmüyorum
Blgn02 Htc_31 Evet bu gün duydum çok şükür birazdaha bekeyin derim yedi hafatkik olsun sekiz haftalık hatta insalalh duyarsıniz