AslCanszTokluolu Geçmiş olsun , Allah analı babalı büyütsün bebisinizi 🙏
Benim teyzemde cerrahpasada normal doğum yaptı. Doğumuna acemi birileri girmiş, herhalde henüz öğrenciymis kesiyi yapan,, dikisiramamislar yanlis kestikleri için , o sırada paniklemisler, teyzemin yanında herşeyi konuşmuşlar, ne yapcaz diye. Teyzem kan kaybından bayilmis sonra. İki hafta hastahanede kaldı bu nedenle. Epey uğraşla kan arayıp durduk yoksa kan kaybından gidecekti Allah korusun. Kabus gibi geçti yani onun ki bir daha da doğumu hiç düşünmedi tek çocukla kaldı.
Sizin ki yine iyi geçmiş neyseki sağlık açısından.
Cerrahpaşa bana yürüyerek on beş dk bende büyük hastahane olduğu için gitmek isterdim ama bu olaydan sonra hiç riske atmak istemedim kendimi.