ikramomm Hanımlar çok tuvalete çıkıyorum ve sabahları sürekli tuvaletim geliyor bazen kalkmak istemiyorum uyuyorum ve sonradan kalktığımda sağ kasığımda ağrı yapıyor tuttuğum için bu sizce zararlı mıdır 17 haftalık hamileyim
Oznuraltan ikramomm idrara bol bol çıkman zaten iyi ama tutmaman gerek geldikçe git. Benim 2. Gebeliğim ve her ikisinde de idrar yolu enfeksiyonu oldum. Cuma doktora gidicem bi sorucam sebebi nedir neden hep oluyorum diye ☺️
ikramomm Oznuraltan sabah çok erken saatlerde geliyor bende geri uyuduğum için tutmuş oluyorum onu demek istedim tabi
Ipekcntrk Medine3868 yemn ederm bende bıktm artık su tuvalete gitme durumundan sanırım banyoya yatak kurcam yakında 😓