Ertugba Benim takipli olduğum doktor da sürekli 50-100 gramına takiyordu. Yok 50 gram eksik yok 100 gram eksik. 30+5 de 1471 gram çıktı, 1600 bekliyordum dedi. 31+5 de başka doktora gitmeye başladım 1931 gram normal güzel dedi. 1 haftada 500 gram mi aldı bu bebek yoksa ultrasondaki hata payı veya doktor farkı mi bilmiyorum ama gereksiz evham yapan doktorlar var. Bir çocuk fabrikadan çıkmış gibi 4 kilo doğmak zorunda değil ki. Miyadında doğan 2500 ile 4000 arasi normal kabul edilip bu kadar geniş bir skala varken daha bu haftalarda bu kadar grama takmalarina anlam veremiyorum.