Demett06 ameliyattan sonra kontrole gitmediniz mi? Ben ameliyatımdan 2 ay sonra kontrole gittim ve her şey tamam artık dediler. Yani yapabileceğiniz bir şey yok şuan aslında hamilesiniz sonuçta, büyük ihtimal ile erken doğmak isteyecek bebeğiniz yeri dar olduğu için.. iyi bir doktora gitmenizi öneririm, ve hatta Serklaj yaptırmanızı. Serklajda rahim ağzı dikiliyor ve bu şekilde bebek içerde biraz daha kalabiliyor ama bunu her zaman yapmıyorlar yani rahim ağzında incelme olunca yapıyorlar bunuda anlamanız için sık sık kontrole gidip alttan rahim ağzınızı ölçtürün, kısalma olduğunu söylediği andada doktorunuzdan Serklaj yapmasını isteyebilirsiniz. Şimdilik gebelik haftanız küçük, 15. Haftadan sonra dikkat etmelisiniz ve kontrollerinizi çoğaltın gerekirse 10 günde bir gidin yani 😊 15 den sonrada bol bol dinlenmenizi öneririm, ben Serklaj oldum ve 3 ay boyunca yataktan sadece lavabo ve kontrollerim için kalktım.. çünkü bebeğimi kaybetmek istemiyordum😊💐