Elfela Kızlar adetime 6 gün var ama bugün test yaptım cok sükür hamileyimm ama cok siddetli kasık ve bel agrım var adet olucakmışım gibi.. normal mi acaba böyle olan var mı? Bu ikinci bebeğim oğlumda hic böyle olmamıştı