Esincapkin Ben bebeğimin hareketlerini her kalktığımda duzenli olarak hissediyordum ama bugün hissetmedim bir sorun olabilir mi bilenler yazsin lütfen 20+2 günlüğüz kızımla ve ilk gebelik
Lulikli Esincapkin sorun olacağını sanmıyorum daha çok küçük bu haftalarda hareketleri düzensiz oluyor bebeklerin 😊
hunilimom Esincapkin hissetmemen normal canım daha küçük cunki yeri geniş hareketleri de hala güçlü degil uyku düzenleri oluşuyor yorulduysan hissetmemek de normal
Merveonay Esincapkin korkma canım haftan küçük daha bende 22 haftalığım ikinci gebeliğim bende bi hissediyorum bi hissetmiyorum hâlâ ❤️
Nesraa_ Esincapkin üzülme bak ben 25+3 olduğum halde her gün ayni hissedemiyorum bekle içini ferah tut gün içinde illa ki hissedersin 🙏
Merveonay Esincapkin Her gün biraz daha büyüyor canım karnında yer kalmadıkça daha daha hissedeceksin kafasını ayaklarını ellerini bile biraz daha sabır sadece 😂
Zeyson Esincapkin gayet normal canım ilerleyen haftalarda daha düzenli hissedeceksin benimkide 27+5 iz bazen çok hareketli gün içerisinde hiç uyumuyo bazende bi kaçgün çok çok az hareket ediyo tüm gün uyuyo 😊