NurNaz Şuan 6 hafta 1 gunluk bebeğim dün hastaneye gittim kese var ama bebek yik dedi haftaya yine çağırdı bebeğinizi kaçıncı haftada gordunuz
Cananyildiz Hilal2266 benimde böyle canım ama sanki bebek daha tam oluşmamış 5+6 benim https://imgyukle.com/i/o7gWV6 seninki gibi köşede bi belirginlik var
NurNaz Elayvzz Hilal2266 benimde böyleydi keseyi gösterdi kese bu dedi bebek oluşursa kesenin içinde olucak dedi haftaya gel bakalım dedi sabırsızlıkla salı gününü bekliyorum
Hilal2266 Cananyildiz ultrason cihazının kalitesiyle alakalı bence net görünmesi bu attığım araştırma hastanesinden daha sonra özele gittim orda daha net çıktı.
Cananyildiz Hilal2266 ikimizinki ayni sanki değil mi ben korktumda bir anda ama doktor hic bir sıkıntı yok dedi
Hilal2266 Cananyildiz doktor sıkıntı yok dediyse içiniz rahat olsun bu sefer düşünmek insanı mahvediyor. Sağlıkla gelirler inşallah