NurNaz Şuan 6 hafta 1 gunluk bebeğim dün hastaneye gittim kese var ama bebek yok dedi haftaya yine çağırdı sizler bebeğinizi kaçıncı haftada gordunuz
Merveonay NurNaz Banada 6. Haftada aynı şeyi söyledi 7. Haftada kalbi çok cılız duyuldu 8 de tekrar çağırdı asıl o zaman gördük ve duyduk canım
Asli1453 NurNaz ilk gebeligimde 7haftada bebeği ve kalp atışını görmüştüm şimdi ise 6haftalikken kese ve bebeği gördük şükür 1hafta sonrada kalp atışı için gidecem ins