Kokturk Demir magnezyum dvitamini kullanmaya kaçıncıncı haftada başladınız kızlar Bana doktor 10. Haftada berdi de erken gibi geliyor.?
altnbebek 10+4 de doktoruma gittim folik asitine devam et dedi 2 hafta sonra test için tekrar gidicem bakalım o zaman vericekmi birşey
Kokturk altnbebek ben de on artı dörtte gitmiştim bu değişim oldugunda kan değerlerinize daha bakılmadı mı benim ilk ay bakılmıştı onlara
Merinovaa Bana 5inci haftamda folik asit yazmıştı canim 20 haftaya kadar kullandim. Bebegin gelişimi ve anne icin önemliymiş. 💕
Kokturk Merinovaa yok benim dediğim folik değil diğerleri 11. Haftadayız da erken gibi geliyor herkes 12 de başlamış o sebeple sormak istedim ben de