Kızlar 38+2 olduk ☺️ Ama duygu değişimim oldukça arttı ilk zamanlarım da böyle duygu değişimlerim yoktu son haftalarım da durduk yere bişiler düşünüp ağlıyorum durduk yere sinir basıyor eşimle bazen duygu değişimlerim yüzünden tartışıyoruz sizler de nasıl durumlar çözüm bulan var mı ? 🤔