Peki kızlar ben hep düzenli regl olurum bir en fazla iki gün şaşar oda çok nadir yani olmaz denecek kadar az. 1,5 yıllık evliyiz ve ilk kez denedik ve tek birliktelik tam yumurtlama günü sonrasında grip oldum baya ağır geçti ve tekrar deneyemedik. Ama ben o zamandan beri hamile gibi hissettim hep evet psikolojik de olabileceğine inanıyorum. Yani yumurtlama günü denenen birliktelikte geç döllenme olayı olabilir mi? Yani eğer geç yumurtladıysam yanlış gün denemiş mi oluyoruz? 🙄