Selincel Kızlar kadın doğum rutin kan aldi sonuçlar da böyle birsey cıkmış çok yüksek dedi. Hemen dahiliyeye gittim orasida cok yüksek karaciğer hormonu vs. Biseyler dedu haftaya ulturosona giricem nasil birsey bu basina ailesinin basina gelen biri aytinlatbilirmi?
Kelebek-34 Benimde yüksekti ultrason da safra kesemin çamur kaplı olduğunu öğrendim , bir süre düşmedi vitaminleri de kestik vitaminlerde yükseltebiliyor çünkü Şimdi normal seviyeye düştü safra için ilaç , vitaminlere de devam ediyorum