EzgiKizilates Hiç bir şekilde normal doğuma engel değil hatta sezeryanda daha çok kanama oluyor. Doktorum sancıların başlayınca iğneyi yapmadıysan yapma demişti zaten saat geçtikçe iğne etkisi gidiyor. Benim minnak gelmeyince zorunlu sezeryan oldum ama kan sulandırıcı kullandığım için spinal ya da epidural vermiyorlar genel anestezi alıyosunuz