Kbrkbrr benim ilkinde bebekte rahimde vb sıkıntılarım olmamıştı spinal anestezi uygulandı onu kaldıramadı bünye sebebi o ama işte bende bilmiyom süreç normal giderse zaten normal olur dedi doktor onun haricinde hayırlısı zaten ne bileyim artik doktorlar zaten normal doguma yanaşmıyor hic risk istemiyorlar iyice alıştılar kabul ettiremiyorsun zaten biseyi