htc34 canım benim kırılma olmadı da düştü ilaçla geri yapıştırdılar tabi randevuya gidene dek o süreç de bişi yapamıyorsun ama ben sürekli dişlerimi fırçaladım çünkü biliyosun hava ile temas ettikçe apse topluyor eğer dayanamayacak kadar ağrı olursa dişin aciline git hemen yapıştırıyorlar ama temizleme işlemi yapmadan bilgin olsun inşallah yardımcı olmuş olurum çünkü çok zor ağrısı iyi bilirim 🤦🏻♀️