Aks_ Adetime 2 gün varken kan testi verdim ama sonu <2 çıktı adet olmam gerekiyordu ama olmadım 2 gün geçti . Sizce neden gecikti daha önce hiç böyle gecikmezdi. İlk gebeliğimde adetime 4-5 gün varken öğrenmiştim . Sizce gebelik felan olabilirmi
Bebegim0101 Aks_ yani biraz zor gibi ama belki gec dollenme falanda olabilir🙄2 3 gun daha bekleyin isterseniz
Zuzununannesi01 Aks_ canım 2 çıkmış ara bi değer belki geç tutunma olmuştur yükselme ihtimalide var adetini 1 hafta 10 gün geçince test yap en garantisi her gebelikte aynı olmuyor
CansuDRY Aks_ Değeriniz 2 değil. 2′den küçük çıkmış. Geç dölllenme olma ihtimali olan şüpheli ilişkiniz olduysa gebelik ihtimali olabilir. Yumurtlama ve ilişki zamanınızı siz biliyorsunuz. Onun dışında kanda çıksa çıkardı. Gebelik yok maalesef.
Aks_ Zuzununannesi01 anlam veremedim bende. Bu ay yımurtlama felan çok ağrılı geçti ilk defa böyle oldu. Kanda çıkmadı acaba daha sonra çıkarmı diye bekliyorum. Boğaz ağrım var o yüzden ilaçta kullanmak istemiyorum