Bende yiyordum ama azalttım, tabi bir süre her gün yenmek istiyorsun bir iki defa bı ufak kase bitirdiğim oldu ama sonradan canm bu kadar yemek istemedi. Teyzemden biliyorum o da çok yemiş oğluna hamile iken, oğlu 4kg üstü doğru. Ben şimdi bal a geçtim her gün bal yiyorum, iki üç tatlı kaşığı 🥴 tatlıyi abartmamak lazım 👍 bu çok yeme süreçlern geçici diye tahmin edip umut ediyorum 🤔